سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وحدت


تعداد بازدید

v امروز : 0 بازدید

v دیروز : 0 بازدید

v کل بازدیدها : 8936 بازدید

مطالب قبلی

مقاله های علمی

آهنگ وبلاگ

86/7/9 :: 10:8 عصر

به زودی EVD جایگزین DVD می شود
طبق گزارش های بدست آمده از سوی شرکت های الکترونیکی، تولید دستگاه های پخش DVD به زودی متوقف می شود و به جای آن تولید دستگاه های نسل جدید EVD آغاز خواهد شد.

تقریبا 20 شرکت الکترونیکی چینی اعلام کردند: تا سال 2008 تولید دستگاه های پخش DVD قطع خواهد شد و تلاش آنها بر روی تولید دستگاه های VD ، دستگاه های پخش نسل جدیدی که با استاندارهای خانگی چینی مطابقت دارد، متمرکز می شود. رییس گروه ANTAEUS و مدیر بخش صنعتی تولید کننده دستگاه های جدید EVD همچنین در این خصوص اعلام کرد: این شرکت های الکترونیکی چینی از جمله SHINCO، AMOI، HISENSE و TCL زمان توقف تولید دستگاه های پخش دی وی دی را اعلام خواهند کرد و به زودی به تولید و توسعه بخش تولید دستگاه های ای وی دی نسل جدید خواهند پرداخت. تولید این دستگاه های جدید در رشد بازار لوازم الکترونیکی چین نقش بسزایی دارد.

با محو شدن دستگاه های دی وی دی از بازار، دستگاه های نسل جدید ای وی دی با استاندارهای دستگاه های پخش HD-DVD و اشعه آبی به رقابت می پردازد.

گفتنی است، این دستگاه های HD و تولیدات اشعه آبی در کشورهای آمریکا و ژاپن به طور گسترده تولید می شود. کشور چین هم با تولید EVD های جدید سعی بر آن دارد تا از میزان نیاز این کشور به دستگاه های خارجی بکاهد. دستگاه های پخش ای وی دی در سال های اخیر از حمایت های لازم برخوردار نبوده است و تنها تعداد کمی فیلم مطابق با استاندار این دستگاه ها به بازار عرضه شد از این رو مورد استقبال واقع نشد اما تولید این دستگاه ها به طور گسترده صورت خواهد گرفت و به طرز چشمگیری مورد حمایت سایر شرکت های فیلم سازی قرار خواهد گرفت.

همچنین شرکت‌های ارائه دهنده برنامه های تلویزیونی تولیداتی مطابق با این دستگاه ها عرضه خواهند کرد.لازم به ذکر است، این دستگاه های جدید پخش EVD قادر به اجرای DVD ها نیز می باشد .

کاربران این دستگاه ها همچنین تحت شرایطی خاص قادر به کپی کردن فیلم ها با فرمتEVD هستند. کابران همچنین می توانند با قرار دادن فیلم مورد نظر در هارد دیسک دستگاه های قابل حمل مدل " COPY-AS-YOU-PAY" خود، آنها را تبدیل کرده و در دستگاه های پخش EVD به تماشای آنها بپردازند. شرکت های فیلم سازی نیز با ارائه مجوز کپی به متقاضیان می توانند منبع در آمد خوبی را به خود اختصاص دهند و نیز از کپی برداری های غیر مجاز حتی الامکان جلوگیری کنند.

مسئولین این طرح طی چند روز آینده 800 مرکز فروش دیسک های EVD را راه اندازی می کنند و امید دارند تا پایان سال جاری این تعداد را به 1 هزار و 200 مرکز برسانند.بزرگترین مرکز خرده فروشی لوازم الکترونیکی کشور چین نیز با همکاری گروه صنعتی EVD 150 مرکز فروش ویژه برای ارائه دستگاه‌های پخش EVD را افتتاح می کنند.

منبع : خبرگزاری موج

نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

وحدت

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh