سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وحدت


تعداد بازدید

v امروز : 4 بازدید

v دیروز : 0 بازدید

v کل بازدیدها : 8946 بازدید

مطالب قبلی

مقاله های علمی

آهنگ وبلاگ

86/7/9 :: 8:44 عصر

مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک ایران روز دوشنبه گفت تولید انبوه کامپیوتر ملی (کلونایزر) ابتدای سال 86?آغاز می‌شود.

این دستگاه مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی شامل کامپیوتر، چاپگر، فکس، تلفن، تلویزیون، رادیو، ضبط و پخش صدا و بسیاری دستگاههای دیگر است.

"رضا سمیع‌زاده" افزود: در ابتدا حدود 50 ?هزار کامپیوتر ملی (کلونایزر) به تدریج وارد بازار خواهد شد.

سمیع‌زاده یادآور شد کارخانه ساخت کامپیوتر ملی در شیراز قرار دارد که اکنون تولید تعداد ?50? هزار دستگاه سفارش داده شده است.

وی تصریح کرد اکنون حدود سه هزار دستگاه کامپیوتر ملی در بازار به فروش رفته و هزار دستگاه باقی مانده و قرار است هزار دستگاه دیگر به زودی وارد بازار شود.

وی بیان داشت حدود ? 90?درصد متقاضیان کامپیوتر ملی سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ، فروشگاه‌ها هستند و حدود ده درصد متقاضیان شامل افراد عادی می‌باشند.

مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک با اشاره به اینکه قیمت این دستگاه "یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان" است، ادامه داد انتظار می‌رود که تقاضای افراد عادی برای خرید کامپیوتر ملی افزایش یابد.

وی بیان داشت اکنون برای صادرات کامپیوترملی با کشورهای مالزی، امارت و عربستان در حال مذاکره هستیم که قرار است سال آینده از ? 50?هزار دستگاه تولید شده تعدادی به این کشورها صادر شود.

شرکت گسترش انفورماتیک سرمایه گذار دولتی طرح کامپیوتر ملی بوده و سرمایه‌گذاری دیگر آن را نیز یک شرکت خصوصی انفورماتیکی انجام داده، اکنون این محصول وارد بازار شده است.

وی تصریح کرد: در سری اول این طرح4?هزار دستگاه کامپیوتر ملی وارد بازار شده است.

کامپیوتر ملی یا همان کلونایزر بر طبق گفته مجریان این طرح، 27?خرداد ماه امسال وارد بازار کشور شد و قرار است در آینده به تولید انبوه برسد.

کامپیوتر ملی دستگاهی است که ایده آن توسط یک ایرانی ارایه شد و برای آن بودجه ? 14میلیارد تومانی توسط دولت و بخش خصوصی تخصیص داده شد.

منبع : ایرنا

نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

وحدت

اوقات شرعی

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh